Kategorije
 
 
 
 
 

Splošni pogoji poslovanja podjetja WARAGOD s.r.o. za Waragod.si

WARAGOD s.r.o.

Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra, s sedežem na Slovaškem

Davčna št.: 47056827

Matična št.: 2023745174

ID DDV: SK2023745174

Okrožno sodišče NR, oddelek SRO. Vl. št: 34030/N

Bančni podatki: Fio banka, a.s. SK4883300000002601069846

 

Nadzorni organ:

Slovaška trgovska inšpekcija (SOI)

Inšpektorat SOI za regijo Nitra

Stanična 9, 94901 Nitra, Slovaška

Tel: 037/7720001, faks: 037/7720024

 

Nakup blaga v naši spletni trgovini lahko opravijo pravne in fizične osebe pod pogojem, da upoštevajo pravila, navedena nižje.

 

 

Naročilo

 

  1. Potrošnik izdelke in storitve prodajalca naroči prek sistema trgovanja na naslovu www.waragod.si ali pisno: preko e-maila (vključno z naročilom prek e-trgovine) oziroma po pošti. Tako izvršeno naročilo velja za zavezujoče in je v skladu z zakonom št. 102/2014 Z.z. in predpisi, smatrano kot pogodba, sklenjena na daljavo.
  2. Potrošnik mora ob vsakem naročilu navesti svoje ime in priimek, poštni in obračunski naslov, telefonsko številko in e-naslov; fizična in pravna oseba ter s.p.-ji tudi matično številko, davčno številko, ime blaga, opis blaga, število kosov, datum izdaje naročila (če naročate preko e-trgovine, se vse te informacije izpolnijo samodejno). Ti podatki bodo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov št. 428/2002 Z.z. uporabljeni izključno v poslovnem razmerju med prodajalcem in potrošnikom in jih ne bomo posredovali nobeni tretji osebi (razen osebju, ki zagotavlja prevoz in dostavo blaga).
  3. Po oddaji naročila bo le-to registrirano v prodajalčevem sistemu. Obenem se med prodajalcem in potrošnikom vzpostavi poslovni odnos. Prodajalec bo potrošnika kontaktiral najkasneje v roku 24 ur (na delovni dan). Preveril bo naročilo, način dostave in sporočil možni čas dobave ali datum prevzema, končno ceno in način plačila. Od tega datuma je naročilo za potrošnika zavezujoče.
  4. Na podlagi dogovora obeh strani ima potrošnik pravico preklicati naročilo, vendar to mora storiti, preden bo naročilo poslano. Naročilo se lahko prekliče izključno v pisni obliki (preko e-pošte) ali po telefonu. Prodajalec bo potrošnika o potrditvi preklica naročila obvestil tudi izključno pisno (preko e-pošte) ali po telefonu. Pisna oblika odpovedi pogodbe je potrebna, da ima prodajalec preverljiv dokument za preklic in prenehanje obdelave naročila.
  5. Če je naročilo uspešno obdelano, bo blago zapakirano v ustrezen paket in poslano na navedeni naslov za dostavo. Dokazilo o plačilu blaga (v tem primeru račun) bo kupec prejel v elektronski obliki preko e-pošte na e-poštni naslov, ki ga je navedel pri naročilu blaga.

Zato je zelo pomembno, da pravilno navedete vaš e-poštni naslov in tudi da preverite, da vaš e-poštni predal ni poln. V primeru, če je vaš e-poštni predal poln, je možno, da vam račun ni prispel po e-pošti. V tem primeru se takoj obrnite na prodajalca oz. poskusite sprostiti prostor v vašem e-predalu.

Davčni dokument v elektronski obliki je v skladu s slovaškim Zakonom o računovodstvu št. 431/2002 Zb.z. iz dne 18. junija 2002, §32 "Preverljivost računovodskih evidenc", veljaven davčni dokument. V skladu s § 33 "Prenos računovodskega zapisa" mora biti račun v PDF datoteki, zavarovan proti spremembam, vendar se ga lahko natisne v visoki kakovosti.

 

  1. Kupec - potrošnik - ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo za popravek (preko elektronske pošte na naslov info@waragod.si v primeru, če ni zadovoljen s tem, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. Če se prodajalec na to zahtevo odzove negativno ali ne odgovori v 30 dneh od datuma pošiljanja sporočila, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja sporov, ki je predmet alternativnega reševanja sporov (naprej ARS) v skladu z zakonom 391/2015 Z.z. ARS subjekti so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu s tretjim odstavkom zakona 391/2015 Z.z. Potrošnik lahko poda predlog na način, določen v skladu z 12. členom zakona 391/2015 Z.z. Listo ADR subjektov lahko najdete na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike www.mhsr.sk
  2. Potrošnik lahko vloži pritožbo tudi prek platforme za alternativno reševanje sporov RSO, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Alternativno reševanje sporov lahko izkoristi samo potrošnik - fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica. Alternativno reševanje sporov zadeva samo spor med potrošnikom in prodajalcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je z njo v povezavi. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Alternativno reševanje sporov ne velja za spore, pri katerih vrednost spora ne presega 20 EUR. Subjekt ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo pristojbine za začetek alternativnega reševanja sporov do največ 5 EUR vključno z DDV.

 

 

Dobavni rok

 

 

  1. Dobavni roki so odvisni od vrste izdelkov. Datum dostave ali prevzema blaga bo potrošniku vedno sporočen pri preverjanju naročila.
  2. Na splošno je datum dostave ali prevzema blaga od 2 do 4 dni od datuma preverjanja naročila.
  3. V izjemnih primerih, ko določene vrste blaga niso na zalogi in niso na voljo pri proizvajalcih in uvoznikih, je dobavni rok lahko daljši. V tem primeru vas bo prodajalec kontaktiral bodisi po elektronski pošti bodisi po telefonu in vas o situaciji obvestil.

 

Cena, plačilni pogoji in pošiljanje

  1. Vse cene za posamezne izdelke so pogodbene. V spletni trgovini vedno obstajajo aktualne in veljavne cene. Cene so dokončne, kar pomeni da vključujejo DDV oz. vse druge davke in pristojbine, ki jih mora plačati potrošnik za pridobitev blaga. To vendar ne velja za nobene stroške za prevoz in podobno, ki so navedene šele v nakupovalni košarici in je njihova višina odvisna od izbire kupca.
  2. Potrošnik lahko plača z gotovino, gotovino po povzetju, preko bančnega nakazila/nakazila na račun prodajalca ali s kreditno kartico - prek plačilnih metod.
  3. Kupec ob predaji izdelka plača ceno izdelka + dostava in po možnosti ceno plačila po povzetju in druga plačila za dodatne neobvezne storitve.
  4. Način dostave si potrošnik lahko določi sam preko e-trgovine ali drugem načinu komunikacije s prodajalcem. Potrošnik lahko izbere način dostave, in sicer:

a) z lastnim prevozom,

b) preko kurirske službe GLS

O višini stroškov za dostavo bo potrošnik vedno obveščen pri preverjanju naročila oziroma mu bo prodajalec priporočil cenejšo opcijo za dostavo.

5. Prodajalec nudi naslednje dodatne storitve, odvisno od trenutne zmožnosti njihove uporabe:

  • Exchange service (zamenjava) – obojestranska zamenjava z dostavno službo, v primeru, da vam ne ustreza velikost
  • Zamenjava ali vračilo blaga v roku 100 dni 
  • Dvig neskladnega blaga na naslovu kupca

Vse zaračunane neobvezne dodatne storitve imajo značaj zavarovanja morebitnega pojava potrebe po njihovi uporabi po dostavi blaga in predstavljajo enkratno in nepovratno plačilo. V primeru, da se po dobavi blaga ne odkrije resnična potreba po njihovi uporabi, se plačilo za dodatno storitev ne vrača.

Prevzem blaga

  1. Potrošnik se zaveže, da bo blago prevzel v dogovorjenem roku na naslovu, ki je naveden na naročilu.
  2. Potrošnik je ob prevzemu blaga dolžan preveriti fizično celovitost in popolnost pošiljke. Če je pošiljka vidno poškodovana ali uničena, je potrošnik dolžan nemudoma stopiti v stik s prodajalcem, brez tega, da bi prevzel pošiljko in s kurirsko službo napisati poročilo o škodi na pošiljki. Vse morebitne kasnejše pritožbe zaradi količine in fizične škode na izdelku ne bodo sprejete.
  3. Potrošnik pridobi lastniške pravice do izdelkov šele s plačilom celotne cene in drugih stroškov, ki so bile dogovorjene v pogodbi o nakupu na daljavo. Do trenutka prenosa lastništva s prodajalca na potrošnika ima potrošnik vse obveznosti skrbeti za blago in je dolžan varovati blago na lastne stroške in ga označiti tako, da jih je mogoče v vseh okoliščinah prepoznati kot prodajalčev izdelek.
  4. Prodajalec ima pravico zahtevati izpolnitev obveznosti, zlasti plačilo cene izdelkov in storitev, in sicer ne glede na to, ali je lastništvo izdelkov že prešlo na potrošnika.
  5. Ob prevzemu izdelkov s strani potrošnika ali njegovega zastopnika postane potrošnik odgovoren za morebitne škode na izdelku.

 

Odstop od pogodbe

  1. Na podlagi dogovora obeh strani ima potrošnik pravico preklicati naročilo, vendar to mora storiti preden bo naročilo poslano. Naročilo se lahko prekliče izključno v pisni obliki (preko e-pošte) ali po telefonu. Prodajalec bo potrošnika o potrditvi preklica naročila obvestil izključno pisno (preko e-pošte) ali po telefonu.
  2. Na podlagi zakona (102/2014 Z.z. - zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na daljavo) ima potrošnik pravico brez navedbe razloga odstopiti od pogodbe v 14 delovnih dneh od datuma prevzema blaga. Odstop od pogodbe mora biti izročen v pisni obliki, vsebovati mora vse podatke za identifikacijo izdelka, potrošnika in prodajalca in v navedenem roku mora biti skupaj z izdelki dostavljen na sedež prodajalca in sicer na stroške in odgovornost potrošnika. Stroške vračila izdelkov krije potrošnik.

 

Izdelek ne sme biti poškodovan, rabljen, mora biti v originalni embalaži, potrošnik pa mora skupaj z izdelkom izročiti vse dokumente, povezane z izdelkom (navodila za uporabo, garancijski list, dokazilo o pridobitvi itd.), ki jih je prejel ob nakupu. Potrošnik se strinja in ugotavlja, da pisna oblika v tem primeru pomeni obvestilo o odstopu od kupoprodajne pogodbe, ki ga je podpisal potrošnik.

 

Izdelkov se ne pošilja nazaj z odkupnino. Izdelka, ki je bil poslan na ta način, prodajalec ne bo sprejel in ga bo vrnil nazaj pošiljatelju.

  1. V primeru, če so bile upoštevane zgoraj navedene obveznosti, bo prodajalec prevzel pošiljko in v roku 14 dni od datuma odstopa od pogodbe znesek plačal za izdelek ali storitev, ali predplačilo, ki ga je plačal za izdelek ali storitev, ter ga vrnil potrošniku na vnaprej dogovorjen način.
  2. Kupec ne sme odstopiti od kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, zlasti v naslednjih primerih:

(a) v primeru, če pogodba vključuje tudi opravljanje storitve, če se je storitev začela izvajati s potrošnikovim soglasjem pred iztekom odstopne dobe.

 

  1. Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila (odstopa od pogodbe) ali njegovega dela v primeru, če:

(a) izdelek se ne proizvaja ali se več ne bo proizvajal

b) dobavitelj je spremenil ceno izdelka

c) navedena je bila napačna cena določenega izdelka

 

Garancija in servis, vračilo ali menjava blaga:

  1. Določeni garancijski in servisni pogoji so navedeni v ustreznih garancijskih listih izbranih izdelkov, ki jih potrošnik prejme ob nakupu izdelka.
  2. Na splošno, če v garancijskih listih ni določeno drugače, je garancijski rok za izvajanje potrošniških pogodb določen na najmanj 24 mesecev ali je omejen z datumom uporabe izdelka. Potrošnik je oseba, ki pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne ali druge podjetniške dejavnosti. Reklamacijo lahko uveljavite samo za izdelke, ki ste jih kupili in plačali pri prodajalcu. Pri uveljavitvi reklamacije je potrošnik dolžan (če to narava izdelka omogoča) določen izdelek dostaviti čist, mehansko nepoškodovan, v originalni embalaži, vključno z priročniki, garancijskim listom, računom ali drugim dokazom o plačilu izdelka prodajalcu. Pri uveljavitvi reklamacije potrošnik upošteva navodila, ki so navedena v garancijskem listu.
  3. Pravica do garancije preneha veljati v primeru, če je napaka nastala zaradi mehanskih poškodb izdelka, delovanja izdelka v neustreznih pogojih, nestrokovne namestitve, neupoštevanja ustreznih standardov s strani potrošnika ali osebe, ki je namestitev izvedla, ali če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba. Napake, ki jih povzročijo naravne nesreče in nepravilno ravnanje z izdelki, so prav tako izključene iz garancije.
  4. V primeru uveljavitve reklamacije priporočamo, da potrošnik po telefonu obvesti prodajalca, da izdelek ima napako in obrazloži, kako se je pojavila. Na podlagi teh informacij bo prodajalec potrošniku svetoval, kako naj nadaljuje z obravnavo reklamacije.
  5. Prodajalec si v primeru vračila blaga po zakonu pridržuje pravico za vračilo najnižje cene prevoza, kot jo je ponujal v trenutku nastanka naročila, ne glede na to, katerega prevoznika in z njim povezano ceno prevoza si je stranka izbrala ob naročilu.

Navodila o odgovornosti prodajalca za napake na blagu ali storitvah, pravice kupca:

§ 622

  1. V primeru napake, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da jo prodajalec pravočasno in pravilno brezplačno odpravi. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja.
  2. Namesto odprave napake kupec lahko zahteva zamenjavo izdelka. Če pomanjkljivost zadeva le del artikla, kupec lahko zahteva zamenjavo določenega dela, če to prodajalcu zaradi cene blaga ali resnosti napake ne povzroči nesorazmernih stroškov.
  3. Namesto da bi napako na izdelku odpravil, prodajalec lahko vedno pomanjkljiv artikel nadomesti z novim, če to kupcu ne povzroči resnih težav.

§ 623  

  1. V primeru napake, ki je ni mogoče odpraviti in ki preprečuje, da bi bil izdelek pravilno uporabljen kot izdelek brez napak, ima kupec pravico izdelek zamenjati ali ima pravico, da odstopi od pogodbe. Iste pravice ima kupec, če gre za okvare, ki jih je mogoče odpraviti in sicer v primeru, če kljub popravilu izdelka ni možno pravilno uporabljati zaradi ponovitve napake ali pojave večjega števila napak.
  2. V primeru drugih nepopravljivih napak ima kupec pravico do ugodnega popusta na ceno izdelka.
 

Dodaj komentar:

...

Odzovi se na komentar:

... Prekliči
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica