Kategorije
 
 
 
 
 
 
 

Kako vrniti blago v Waragodu?

Z namenom izboljšanja naših storitev vzpostavljamo novo storitev vračila blaga, naročenega v naši spletni trgovini. Našim strankam pošiljk ni treba pošiljati na noben naslov. Kurir z GLS-a prispe na vaš naslov in prevzame blago. Če želite blago vrniti, se prosimo obrnite na našo podporo strankam.

1. Pošiljka mora biti poslana brez odkupnine kot paket na naš naslov (paketov, ki so poslani na pošto, ne sprejemamo).
2. Blago ne sme biti poškodovano in rabljeno in mora vsebovati vse vključno z etiketo.
3. Izpolnite obrazec za vračilo in nam ga pošljite skupaj s paketom. 
4. Rok za vračilo blaga je 14 dni od dneva, ko kupec prejme blago.

Naslov za pošiljke

Paket nam pošljite na naslov, ki je naveden nižje. Prosimo vas, da pakete ne pošiljate poštno ležeče ali pa s plačilom po povzetju. Takšnih paketov ne sprejemamo.

Packeta International_ DPD d.o.o.
91203812 - WARAGOD
Celovška 492
1210 Ljubljana-Šentvid

Center za stranke

E-mail: info@waragod.si
Središče za pomoč: Najdete TUKAJ
Kontaktni obrazec


Reklamacijski pogoji

 

1. Pravice kupca do reklamacije blaga z napako

Če je na kupljenem blagu odkrita napaka, je kupec upravičen uveljavljati svoje pravice, ki izhajajo iz odgovornosti za napake na blagu (ga reklamirati). Pooblaščeni delavec ali poslovodja je dolžan o reklamaciji odločiti takoj po pregledu, v zahtevnejših primerih, če je potrebna strokovna presoja reklamacije pri proizvajalcu, pa v 30 dneh.

Kupec lahko reklamirano blago dostavi na naslov WARAGOD s.r.o. Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra, Slovaška. Reševanje reklamacije pa ne sme trajati dlje kot 30 (trideset) dni. Kupec nima pravice do reklamacije napak na blagu, na katerega je bil iz tega razloga dodeljen popust ter o katerih ga je prodajalec prej obvestil.

2. Odgovornost prodajalca

Ob prodaji blaga je prodajalec odgovoren za to, da ima blago zahtevano kakovost, količino, mero in težo. Blago mora biti brez napak ter mora ustrezati tehničnim standardom. Prodajalec je odgovoren za pomanjkljivosti, ki jih ima prodajano blago ob prevzemu blaga ter za pomanjkljivosti, ki nastanejo po prevzemu blaga v garancijskem roku. Prodajalec za pomanjkljivosti na blagu, ki nastanejo z njegovo uporabo, obrabo ali nepravilno uporabo ne odgovarja.

3. Kraj reklamacije

Reklamacijo kupec uveljavlja na prodajnem mestu, v katerem je bilo blago kupljeno. Za namene spletnega nakupa se prodajno mesto smatra naslov WARAGOD s.r.o. Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra, Slovaška. Kupec svoj nakup dokaže z ustreznim dokazilom o nakupu, in če gre za izdelek s podaljšanim garancijskim rokom tudi s potrjenim garancijskim listom. Ob prehodnem zaprtju ali prenehanju delovanja določene poslovalnice se reklamacije uveljavlja na prodajnem mestu, ki je naveden na obvestilu o prehodnem zaprtju ali prenehanju delovanja poslovalnice.

4. Garancijski rok

Pogoj za uveljavljanje reklamacije je, da je ta uveljavljena v garancijskem roku. Garancijski rok znaša 24 (štiriindvajset) mesecev od dneva prevzema blaga s strani kupca. Če ima blago daljši garancijski rok, je prodajalec kupcu dolžan izdati pravilno izpolnjen in potrjen garancijski list, v katerem so navedeni pogoji in obseg tovrstne garancije. Če je bila reklamacija rešena z zamenjavo pomanjkljivega blaga, za nov izdelek velja garancija od prevzema novega blaga. Enako velja, če gre za zamenjavo sestavnega dela ali pa manjšega dela artikla, na katerega je bila garancija uveljavljena.

5. Preklic naročila

Naročilo lahko prekličete samo pred samim evidentiranjem ali odpremo naročila. Če je naročilo že pripravljeno na odpremo ali odpremljeno, naročila ni mogoče preklicati in kupec ga je dolžan prevzeti glede na pogoje poslovanja.

6. Odstranljive napake

Za napake, ki jih je mogoče odstraniti se smatrajo pomanjkljivosti blaga, z odstranitvijo katerih ne trpi videz, funkcionalnost ali kakovost blaga. Če gre za odstranljive napake, lahko kupec zahteva:

a) brezplačno, pravilno in pravočasno odstranitev napak

b) zamenjavo pomanjkljivega sestavnega dela ali manjšega delčka, če se napake tičejo le tega sestavnega dela ali delčka.

c) zamenjavo blaga, če to še ni bilo uporabljeno

7. Neodstranljive napake na blagu

Če gre za neodstranljive napake na blagu, ki preprečujejo običajno uporabo blaga, lahko kupec zahteva zamenjavo pomanjkljivega blaga za brezhibnega. Če zamenjava blaga z napako za brezhibnega s strani prodajalca ni mogoča, lahko kupec zahteva odpoved od kupoprodajne pogodbe in vračilo plačanega zneska.

8. Rešitev reklamacije z dodelitvijo popusta

Če kupec zahteva popust, je lahko reklamacija rešena z dodeljenim popustom. Popust na blago je omogočen takrat, ko gre za neodstranljive napake, ki ne preprečujejo običajne uporabe blaga glede na njegov namen. Pri določanju višine popusta se presodi obseg napak reklamiranega blaga.

9. Neupravičena reklamacija

Pri neupravičeni reklamaciji ima prodajalec pravico, da od kupca zahteva poplačilo v višini stroškov povezanih z vodenjem. Prodajalec si pridržuje pravico, da za takšno blago ne vrača denarja in ima pravico, da blaga za drugega ne zamenja.

10. Odstop od pogodbe in zamenjava blaga

Odstop od pogodbe, torej vračilo blaga in s tem vračila kupnine, sprejemamo do 14 dni od prevzema blaga s strani kupca. Rok za zamenjavo blaga je 30 dni od prevzema pošiljke s strani kupca. V primeru zamenjave si kupec izbere blago v enaki ali pa višji vrednosti. Možna razlika bo zaračunana po povzetju.

Ti reklamacijski pogoji veljajo od 14.12.2020.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica